Ingen kan hindra min lycka :-)

Precis så känns det nu. Jag är såå lycklig och lever i ett lyckorus sedan igår. Igår fick vi se vårat underverk för första gången. Det var helt underbart och tårarna rann nedför min kind. Det var fullt ös där inne och inte stilla en sekund det var riktigt roligt att se. Allt så bra ut allt som BM kollade och det kändes som en lättnad. NU vet jag att jag växer ngt där inne och att det har det bra. Kan lova att nu längtar man inte mindre efter det lilla livet som ska förgylla vårat liv.

Beräknat förlossningdatum blev 19/4 2009. Så igår kväll började jag planera för min ledighet. I mars kommer jag att ha 25 sparade betalade semesterdagar att ta ut. Jag kommer att ta ut dessa innan 19/4. Så jag kommer att jobba 75 arbetsdagar till. På min födelsedag 13 mars så jobbar jag sista dagen sedan tar jag 4 veckor semester och sen är det mammaledigt som gäller. Jag hoppas bara att allt ska gå vägen och att skrutt få ha det bra där inne fram tills april och att H** ska få växa och förbereda sig för världen utanför som bara längtar mer och mer efter h**

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska du ta ut semester??? Hört talas om havandeskapspenning?

2008-11-22 @ 21:31:27
Postat av: Linda

Jo, men vi får inte ta ut semester i pengar och vi MÅSTE ta ut det vi har sparat innan 1:a kvartalet på 2009 gått ut. Sedan får jag nog inte det då jag inte har sånt ansträngande jobb

2008-11-23 @ 14:13:23
URL: http://lbystrom.blogg.se/
Postat av: Tiina

Så härligt att fått se lilla knytet! :) Sköt om er

2008-11-24 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0