Vecka 17

Idag gick jag in i vecka 17 (16+0) tiden bara rusar iväg. Snart har jag gått halvvägs och längtan efter det lilla livet blir bara större och större! I måndags var vi till BM och fick lyssna på hjärtljuden! Det var en upplevelse utan dess like. Allt blev sååå mycket mer verkligt. Det växer ngt inne i mig och nu vet jag med säkerhet att det gör det!! En GRYM känsla!!! Nu är det bara 2 veckor kvar tills man får se det lilla livet också! *LÄNGTAR*
Det har som börjat kännas mer och mer att man är gravid nu. Det sliter och drar lite över allt och man kan inte göra saker så tvärt längre då sträcker det. Men när man tänker efter på vad som händer inom en så är det helt otroligt att det inte gör mer ont allt som ska rymmas och  ha sig

Annars så leker livet vidare med hormonutbrott och dyl. Det är tur att man har den bästa sambon som finns i hela världen som står ut med att små saker helt plöstligt kan bli huuuur stora som helst!

Ikväll ska vi och simma på Edda. Jag, Chrille & Amanda. Riktigt skönt e det och jag har ju gratis nu fram till 21/4 så det gäller att passa på!! :-)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska få det. Jag vet att jag kan lita på dej. Skickar ett mejl om det. kramar

2008-11-10 @ 14:22:33
URL: http://dreamangel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är lätt hänt att de får veta vad de heter när det är dags att föda. Lätt att man säger ett och annat till dem. Men det är underbart med födseln. Känslan när barnet kommer ut och ligger i ens armar. Helt fantastiskt! Kram

2008-11-11 @ 14:11:10
URL: http://dreamangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0