Näsblod

Brukar aldrig aldrig blöda näsblod. Men idag då bara kom det och inte lite. Hann bli lite rädd. med tanke på att jag jobbat en hel del de sista två dagarna och är rätt så trött och slut. Det tillsammans med min graviditet kanske inte är det den bästa lösningen. Tydligen så har man lättare att få näsblod också när man är gravid så det kändes som en liten lättnad än att bara tro att jag stressar för mycket. Det konstiga är att jag känner mig inte stressad alls. Har ett obehaligt lugn över mig själv och har haft det i några veckor nu. Speciellt på jobbet. Men jag skulle nog inte må så illa av att trappa ner liet känner jag själv så i helgen och till veckan och för resten av tiden så ska jag sätta mig själv i fokus och att vila vila vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0