Ny blogg

Ska göra ett nytt starkt försök att försöka blogga lite mer. Har ju blogg på min hemsida också men där bloggas det mest om Lillan. Denna blogg kommer väl mest att handla om allt som händer i mitt liv utöver det. Vilket är rätt så mycket just nu.
Denna vecka kunde ju ha börjar lite bättre än vad den gjorde igår- Måndag mogron och man inser att man jobbar sent hela veckan, det gör dagen inte bättre precis. Men det är tur att jag har arbetskamrater som kan göra dagarna mindre långa och väldigt väldigt roliga:-)

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hörredu lbyström, nu får du ta och öka dina inlägg lite så jag får veta vad som försigår i din vardag! :D

2008-10-22 @ 19:10:22
URL: http://devon.oblivions.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0