Ultraljud

Idag fick vi det efterlängtade papperet om när vi ska få komma och se på det lilla livet.
Inte förrän 20/11... känns som en evighet dit. Jag kommer att vara i vecka 19 /18+2). Jag har varken fått se ngt tidigare eller fått lyssna på hjärtljuden. Jag vet inte ens om det lever fortfarande.. Ååå jag blir sååå ledsen.. Ska man måste slåss för att ens få veta om det lever ngt i mig fortfarande?? Jag vet ju inte ens om det har levat ngt överhuvudtaget där. Jag har bara mått illa och mått illa och haft ont i pattarna.
Usch så ledsen man kan bli....

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Sådär är det för dom flesta :) Det är bara om man har någon blödning eller dylikt som man får komma tidigare och kolla. Hjärtljuden börjar dom int ekolla föränn v.20 om jag kommer ihåg rätt. Vet dock att det känns jobbigt, men det är mindre än en månad kvar innan ni får se ert lilla pyre :)

2008-10-24 @ 18:43:44
URL: http://felicia6.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du ska se att det går bra. Kramar

2008-10-24 @ 19:20:43
URL: http://dreamangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0