3 dagar....

Fortfarande lugnt i magen och ingen bebis än så länge. Dock är det 3 dagar över tiden enligt ultraljudet men enligt mina egna beräkningar så är det faktiskt bara 1 dag så jag tror hellre på mig själv än på ultraljudet haha. Känns då lite bättre i alla fall. Har som insett att den kommer när den vill och jag kan som inte påverka även om jag försöker. Har varit ut på stavgång 2 kvällar i rad och det har inte gett så mycket alls. Visst har jag kännt lite värkar typ igår på dagen och igår afton. De i går på dagen var riktigt starka med de gav som med sig efter en liten stund. Pratade dock med förlossningen igår och de tyckte att det bara var att avvakta lite till. Är mest orolig över att man ska åka in för sent men det lär nog inte heller hända. När det väl börjar kännas riktigt jävla ont så är man väl bara öppen typ 2 cm. Låter kanske liiite bitter men jag e sååå less på att bara vänta på rackaren. Har försökt att förklara hur mycket mer utrymme och plats det finns utanför magen men den vill som inte lyssna!

Idag så har Chrille i alla fall kortdag och kommer snart hem. Kände verkligen för att göra ngt idag så vi ska ta oss en tripp till Åbyn Burträsk och hälsa på hans syster med familj. Å så kanske lillasyster kommer förbi där en sväng ikväll *Hoppas*. Stackars mamma och lillasyster de längtar så himla mycket efter bebisen men den kommer nog snart ska ni se :-)

Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sätta mig och sola en stund på framsidan. Riktigt skönt väder idag och VARMT :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0