4 dagar över tiden

Yess och jag e fortfarande hemma. Efter en liten depp stund nu i eftermiddag men lite hormonsvallningar så har jag bestämt mig för att sluta tänka på det hela. Den kommer när den kommer. Så länge de e frisk och jag känner den varje dag så är allt bra. Dock liiite svårt men jag ska verkligen försöka. Tror bara jag stressar mig själv och bebisen genom att gå och tänka på det varje varje dag. Dock blir känningarna starkare och starkare varje dag så det verkar ju ändå gå åt rätt håll. Vi längtar bara så frukstansvärt mycket.

Idag har Malyn, Theo, Emma, Saga och Malin varit här och vi har käkat lunch och vi tog oss även en prommis i solen till Coop och köpte mjukglass. Jag håller tummarna för Malin tror de har sin bebis väldigt väldigt snart. Jag e nästan 100% säker att den kommer innan denna vecka är slut!

Ikväll har vi varit hos mamma och pappa och ätit pizza. Super gott. Sedan bytte papsen och Chrille däck på min bil! TACK!

Idag har varit en tung dag också. Idag fick mamma och pappas lilla tibbe Gibson åka till hundhimlen 11 år gammal blev han. Tyngst är det ändå för älskade mamma som verkligen hade ett speciellt band med honom. Men hans syn blev bara värre och värre och sedan ngn vecka tillbaka blev det mesta värre så det fanns som inget mer humant att göra än att låta honom somna in. Men det är grymt tomt där hemma kan jag lova. För första gången på 18 år har de ingen hund alls.

Bus med Ginza förra påsken


Bus förra påsken

Kommentarer
Postat av: Mia

Men herre gud människa åk in och föd nu!!!

haha. Kan tänka mej att väntan är jobbig jag är glad att mina kom 13 resp 14 dagar tidigare så jag slapp det där

2009-04-24 @ 10:12:22
URL: http://miaochbarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0