BF + 10 dagar. Ultraljud idag

Idag är vi då inne på 10 dagar över tiden och jag behöver nog inte säga hur sjukt jobbigt det är. Var i alla fall på iltraljud idag för att kolla varför magen vuxit lite för fort på slutet. Förklaringen till de var att jag har för mycket fostervatten än vad som är normalt. Det ligger på övregränsen men jag frågade om det var ngt farligt och än så länge ligger det inom ramarna för de skickade då hem oss. Näringsflödet i navelsträngen såg bara fint ut och hon sa att bebisen såg ut att ha dte bra vilket kändes skönt. Har inte sovit många timmar inatt och när jag kom hem så var jag så lättat så tårarna bara rann. Är så sjukt orolig för att det ska hända ngt eller att det ska komma ut en sjuk bebis. Men som min sambo försöker få mig att inse så är det ingenting som vi kan göra åt de ifall det skulle blir så. Jag har som ju gjort allt jag kan under graviditeten för att få en frisk bebis. Blir det inte så så får vi ta det då det händer. Försöker att inte tänka så mycket sådana tankar men det är inte så lätt

Ska i alla fall tillbaka på lördag kl 10.30 då kommer de att kolla om livmodertappen är mogen för igångsättning. Är den inte de kommer de att kolla om det blivit mer fostervatten eller ej och hur flödet i navelsträngen är. Ser allt bra ut och tappen ej är redo får vi åka hem igen för att sedan komma på återbesök varann dag tills de sätter igång oss.
Jag hoppas verkligen att den ska vara redo för igångsättning på lördag. Blir bara mer och mer orolig för varje dag som går att det ska vara ngt fel!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund e sjukt trött då jag inte kunnat sova så mycket i natt

Kommentarer
Postat av: A-LA

Tänker på Er gumman. Kram i massor

2009-04-29 @ 15:09:38
Postat av: Cia

Jag håller tummarna för dig. :) Kramar

2009-04-30 @ 11:42:38
URL: http://dreamangel.blogg.se/
Postat av: Marie

Vill bara trösta dig med att det högst troligen inte är något fel på bebisen alls! Den tycker bara att det är så himla mysigt i din mage :)! Håller tummarna för att den lilla rackaren kommer snart! Kram på er!

2009-04-30 @ 15:23:41
Postat av: Mamma

Hejsan gumman!

Tack för en mysig afton tillsammans med er.

Sitter framför datorn och väntar.......;)

Älskar dej!!!!

2009-05-01 @ 02:52:24
Postat av: Johanna, Ola & Elvira

VI MÅSTE JU GRATTA HÄR ÅXÅ SÅ JÄTTE MYCKET TILL DEN EFTERLÄNGTADE LILLA GOSSEN SOM ÄNTLIGEN FÅTT SE DAGS LJUSET :D:D:D



Grattis i mängder duktiga ni!



Kramar

2009-05-01 @ 23:40:25
URL: http://www.bullerbacken.com
Postat av: Emelie

Jättegrattis till den lilla killen!!

Hoppas allt har gått bra och att vi får träffa er snart!

Kram

2009-05-02 @ 00:13:53
URL: http://www.kennelquais.com
Postat av: Johanna

Å...förstår att ni fått eran bebis nu!!! Stort grattis, hoppas allt gått bra!

2009-05-05 @ 14:05:45
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Emelie med familj

Vi kikar in och gratulerar till lilla killen här också !!

2009-05-05 @ 16:16:14
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0