Du har 11 dagar kvar till beräknad förlossning

Nu börjar det verkligen dra ihop sig och det känns. Ryggen är allt annat än bra därav de sporadiska inläggen då jag inte orkar sitta vid datorn längre stunder. Har t o m hänt att jag inte ens slagit på den på en hel dag!! Inte riktigt likt mig, men det går verkligen inte.
Tänkte dra en liten sammanfattning av vad som hänt sedan senaste inlägget

Lördag: Åkte till ma & pa och åt god hotellfrukost :-) Sedan var vi till Hans & Vanja och uppvaktade Vanja som fyllt år. Lördagkväll så kom lillasyster & Danne hit och vi grillade årets första fläskfile. Riktigt riktigt gott. Sedan spelade vi lite Mario Kart och Monopol och kvällen avslutades med en liten film.

Söndag: Åkte till mamma och pappa och satt ute och solade så länge det gick för ryggen. Fikade gott och hade det mega mysigt. Åt jätte god middag där innan det var dags att åka hem. På kvällen kom Linda, Andreas och Kevin för att hälsa på och uppvakta mig i efterskott. Tack älskade vänner ni är så söta :-) Kevin fick spela Mario kart vilket var en hit kan jag tro

Måndag: Gjorde inte så många knop på dagen. Chrille kom hem vid 13 tiden och då tog vi en prommis till hans mamma och fikade och surrade. PÅ kvällen var jag, lillasyster, mamma,pappa och moffe på bingo i Bureå. Riktigt roligt förrutom ryggen då. Hade dock med mig en kudde så det gick väl hyfsat ändå.

Igår: Malin Å kom på besök och vi käkade lunch. Sedan gick vi en sakta ank prommis en liten runda haha. Vi måste ha sett roliga ut. 2 höggravida vaggande kvinnor. Sedan satt vi ute på framsidan och solade och surrade. Hann med att spela lite Mario Kart också :-) En riktigt mysig dag! När Chrille kom hem så gjorde han köttfärssås och spagetti till mig, Malin, Hans syster och Becka och kevin som kom och hälsade på. De är verkligen såå söta de små charmtrollen :-)
Igår kväll hade jag möte med schäferklubben men det gick snabbt som vanligt :-) Sedan gick ja och la mig direkt jag kom hem och låg och såg tv.

Idag så blir det inte alls så mycket gjort. Vi ska städa lite i våra klädgarderober och sedan bara slappa. Är ju tv kvällen nummer 1 ikväll :-) Förlossningsklinken, Rent Hem och så Greys :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0