Du har 2 dagar kvar till beräknad förlossning

Å det är fortsatt lika lika lugnt i magen. Inga onda värkar, inga hemska sammandragningar utan bara jätte mega lugnt *suck* Men det är nog lika bra att ställa in sig ännu mer på att kanske vi får vårat underverk innan valborgs i alla fall.
Här går man omrking och toklängtar efter att få känna lite smärta haha. Man e ju lite konstig. Den verkar ha det alldeles för bra där inne tror ja. Får blir en prommis ikväll också få se om det hjälper. Sen måste man kanske prova den där färdknäppen haha

Nu har jag just gjort mig klar för att åka in till stan och på HK. Ska äta lunch med Emelie och sedan umgås lite med lillasyster. Sedan tänkte jag åka förbi kundtjänsten också och säga hej till alla där när man lix e igång :-)

Nu ska jag packa mig ut i bilen och peppa för att springa lite trappor upp till HK haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0