Du har 3 dagar kvar till beräknad förlossning

Tog verkligen en sovmorgon idag! Vaknade när mamam ringde kl 10!! Men det var riktigt skönt och jag har fått sova riktigt gott i natt. Var upp kl 4 och kl 8 och kissade men har sovit som en prinsessa där emellan. *SWEET*
Vi steg upp och gjorde oss i ordning och började diskutera vad vi skulle hitta på innan Chrille skulle åka och jobba eftermiddag. Blev så vi tog oss en tripp till Ostvik óch fikade hos ma & pa på deras jättefina inglasade altan! Sedan åkte vi och handla på Coop. Malin Å kom o höll oss sällskap :-) Sedan åkte vi hem hit och satt ute en stund och käkade glass. Nu har Malin just åkt för att hämta Fredde. De ska hämta barnvagnen! Wiiie :-)
Chrille har åkt på jobbet lite tidigare. Han kör själv i veckan i fall det skulle bli ngt så han kommer sig fortare hem från Boliden så då passade han på att börja lite tidigare så han kommer hem tidigare ikväll :-)

Så nu sitter jag här alldels själv och funderar på vad resten av dagen ska ge. Tror det kommer att vilas en del hehe. Ska då lägga mig en stund nu och se lite tv. Sedan ska jag försöka gå igång lite värkar med lite stavgång till svärmor för att ta in posten och vattna blommorna. Sedan blir det nog en lugn lugn kväll med teve och lite ljudbok kanske

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag säger bara: Passa på att SOVA! Det är det enda man saknar från sitt barnfria liv :-) Vart bor ni förresten?

2009-04-16 @ 16:51:10
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: ulla

Lycka till när det är dags!



kram

2009-04-16 @ 19:43:30
URL: http://smyck1.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är beräknad till på tisdag, dvs 21:a. Men självklart så HOPPAS jag på tidigare...är SÅÅÅÅ less nu! Så du ska oxå ha i dagarna, spännande. Mår du bra?

2009-04-16 @ 20:07:52
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0