Fredag BF + 5 dagar

Så var det helg igen och Chrille är ledig ett tag och är hemma med mig vilket jag tycker e sååå skönt!!
Vi har varit en sväng på Solbacken och shoppat lite idag men inte så länge för jag orkade inte gå så länge. Hoppas verkligen på att det börjar närma sig nu för jag får bara mer och mer ont av att sitta.

GRATTIS MALIN & FREDDE som fick sin underbart söta son tidigt i morse. Har bara tvär SMS:at med henne lite grann, men allt hade gått super bra och han vägde 3170g och var huur söt och lik mamma som helst! Nu blev ja inte alls mer sugen på att få !!

Imorse så fick jag ett il och torkade alla fönster utvändigt, emellan och invändigt!! Det hjälpte faktiskt lite grann för jag har lite mer sammandragningar nu på em. Fungerar inte det så är det bara färdknäppen som fattas då har vi provat allt haha.

Nu ska jag lägga mig och vila framför teven en stund TJING


Kommentarer
Postat av: Mia

Har du klämt ut nån än??

2009-04-26 @ 10:34:54
URL: http://miaochbarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0