Fredag

Så var det fredag och helg! Fredagar har som inte lika stor betydelse nu längre när man e ledig varje dag! :-) Men det e alltid lika skönt ändå med helg. För då e Chrille ledig och man kan göra ngt tillsammans. Nu har jag det rätt så bra ändå med tanke på att han går skift och jobbar inte samma tider varje dag så man hinner träffas och göra saker ändå!

Idag så började vi dagen med frulle tillsammans vid 9.30 tiden. Sedan kom Kompis och hjälpte Chrille med att lasta in vår gamla diskmaskin i bilen. Sedan begav vi oss till Solbacken för att köra diskmaskinen på skroten och sedan är det 1 års kalas på Arken Zoo så vi åkte dit och käkade lite tårta och surrade lite. När vi lix var på Solbacken så passade vi på att köpa en ny hallmatta på Rusta för allt grus som kommer med in nu och inte stoppas upp av ngt vid dörren håller på att driva mig till vansinne! Det blev en grå, snygg och praktiskt matta som kommer att ta upp ALLT grus hoppas ja då :-)
När vi kom hem så åkte Chrille på jobbet nästan direkt och jag blev ensam! Eller ensam och ensam. Jag har ju go Ginza och sparkbebisen så man e som aldrig ensam :-)

Har inte gjrot många knop idag. Mest legat och sett TV och vilat ryggen som inte vill vara bra än :-( Men det är bara och bita ihop. Ikväll blir det nog inte många knop heller. Magnus och Amanda kanske skulle dyka förbi om de hade tid och umgås lite. Jag är dock sjukt sugen på godis så det kan bli en sväng på Coop sen och införskaffa lite :-)

Kommentarer
Postat av: Ann

SÅ vårfin din sida har blivit :) Hoppas att ryggen blir bättre! Sköt om dig! Kram

2009-04-05 @ 21:09:22
Postat av: Mia

Du är så välkommen så.... inlägget är inte riktat mot dej... däremot kul att se att många tar åt sig det betyder ju att jag har trogna läsare haha

2009-04-08 @ 11:40:33
URL: http://miaochbarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0