Rygg ont

Inte blivit så många inlägg denna vecka för min rygg tycker inte om att jag sitter vid datorn. Den tycker inte om att jag sitter överhuvudtaget. Stå, gå och ligga är det enda som den tillåter mig att göra ibland. Tror det är en lilla i magen som trycker mot ena sidan och det är ICKET skönt! Men snart ska det nog vara över :-) Tycker att den borde sjunka ner lite nu så man får tillbaka lite utrymme och andrum.

I tisdags så gjordes vi klar Ginzas nya plats här i lägenheten. Hon är numera flyttad från sovrummet till vardagsrummet. Vi skurade upp hennes bur, tvättade hennes bädd, badade henne, rengjorde öronen och klippte klorna så nu e hon alldeles jätte vårfin och älskar sin nya plats :-)

I onsdags så var jag med brudarna & kidsen. Malin, Malin, Emma + saga, Theo och Meya. Vi var hemma hos Emma och åt lunch och surrade. Trodde dock att jag skulle dö när jag körde till Byske för ryggen gjorde sååå ont. Men dte var en jätte trevlig dag! TACK så mycket tjejer! På vägen hem åkte jag förbi ma & pa och pappa fixade till ryggen lite. 4 kotor låg fel i bröstryggen typ. Det blev betydligt bättre efter de så idag känns det hyfsat. Känner dock nu att sitta vid datorn är ingen hit alls :-(
Fortsätter det så här blir det nog inget Ikea på lördag för jag kommer nog inte att palla sitta i en bil så länge :-(

Nu ska jag lägga mig och vila för att sedan åka och träna hund kl 16 på Arken:-) Ska bli kul och träna lite känner ja. Hoppas Lillan är på samma humör som ja hihi
Sedan ska jag åka och umgås med Lina & kidsen ikväll 'MYS*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0