Älsklingen 27 år!!

Så var det dags för min älskade sambo att fylla år igen :-) Började med en rätt så mysig morgon. Vi vaknade just före kl 9 och låg kvar och drog i sängen och såg skidskytte. Man har ju blivit liiite mer känslig nu när man e gravid så när Helena Jonsson åkte över mållinjen som ny världsmästarinna så rann bara tårarna :-) Jag blev sååå glad för hennes skull och blödig som man e så kunde inte tårarna hålla sig bort

Vid 12 tiden så dök första gästerna upp. Chrilles syste med sina två barn Rebecka 2,5 och Kevin 1 år samt Chrilles pappa. De e verkligen sååå söta Becka och Kevin. Riktiga bustroll. Med sig hade min underbara svägerska två stora kartonger med en massa bebise kläder. Behöver inte alls köpa ngt känns det som nu. Massor med bodys och fina saker i alla dess färger. TACK TACK! 
Vid 13 tiden dök Chrilles mamma med sambo samt mina föräldrar upp och det blev smörgås tårta i massor och fika och presenter.

Vid 16 tiden har alla som åkt hem så då vilade vi en stund innan jag fick upp ett Wii il haha. Spelade bowling och skulle slå mitt rekord jajamensan 6 strikes på 1 omgång och en serie på 185 p. Dock blev jag liite trött av det hela och tog igen mig på soffan med min nya favvo Mons Kallentoft´s bok nummer 2 om Linköpingspolisen Malin Fors.
EMMA L: Ett hett tips till dig som gillar Stieg Larssons böcker. Samma stil på dessa :-)

Vid 18 tiden började kompisarna dyka in en efter en. Till slut var vi en massa folk i våran lilla tvåa . Fattar inte hur alla rymdes med det gjorde vi. Även här blev det en massa smörgåstårta, fika och presenter och mycket trevlig sällskap. Tyckte bara synd om Lina gumman som fick en massa icke så trevliga förvärkar! Hoppas verkligen det lättade gumman!

Nu så har alla varit sedan en stund tillbaka och jag har röjt undan efter allt fikande så nu börjar orken tryta känner jag. Dock har jag varit duktig och tagit kort på min nya frilla och försökt få ngt hyfsat kort på den stora magen. Nu återstår och ser om jag får in dessa här :-)


Mina nya frilla! Är verkligen SUPER nöjd!!



Magbild som Chrille hjälpte mig ta



Denna lyckades jag ta själv :-)





Gick super det där och lägga upp kort! Då har man gjort ngt nytt!!
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund och sedan sova för det har varit en fartfylld dag!

KRAM KRAM 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för boktipset!



Härligt att ni hade en sån bra dag. Frisyren blev jättesnygg, och gud vilka snygga glasögon du har!!



Magen är ju fantastiskt fin! Nästan så man börjar misstänka att det är en liten pojke kanske :-) Ser fram emot fler bilder sen :-)

2009-02-16 @ 10:46:34
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: A-L

mamsen;O)

2009-02-16 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0