ÄNTLIGEN!!!

Så är det ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN dags för hockey igen. Modo borta kl 19 ikväll. har verkligen varit tomt utan att se hockey nu under uppehållet.
Dock liite tråkigt att mina hockeyvänner ska se matchen på plats nere i Ö-vik istället för i våran soffa med mig! Men jag får ju ha deras mysvovve hihihi.

Igår var vi  på andning och avslappning och det var verkligen intressant. Jag e då stolt över min underbara sambo som verkligen gick in för att lära sig och för att vi nu ska träna varje kväll hihi. Han e sååå underbar!!

Efter andingen och avslappningen så åkte vi till Kåge och ÄNTLIGEN fick träffa nya tillskottet i familjen Lundberg/Sundqvist lilla Theo 12 dagar gamal!! Han är såå söt och längtan efter våran bebis blev baar större och större. Jag och Chrille i princip slogs om vem som skulle få hålla i honom hihi.

Jobbar till 19 idag och sedan blir det som sagt hockey ikväll i soffan och mys med Ginza, Simpan och Chrille:-)

BYE

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi kotletter i ugn bjöd de på sist vi var hos dem, så det är ungefär det enda jag INTE kan bjuda på :-) Men det är supersmarrigt!



Visst är lilla Theo bedårande! Jag träffade dem förra veckan, han är så himla go och rund om kinderna. Förstår att du längtar nu! Men jag tror fortfarande att du har en liten tjej i magen :-) Även fast jag inte sett magen än. Väntar på lite magbilder här :-) Kram

2009-02-12 @ 16:37:16
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Therese E

Hoppas allt är bra med dig...inte många dagar kvar att jobba nu va? Nu håller vi tummarna och hoppas på vinst. Heja heja heja AIK.

2009-02-12 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0