Bara 2 veckor kvar

Nu är det bara två korta arbetsveckor kvar sedan e det ledighet. Just nu e jag så slut att jag skulle kunna lägga mig ner och gråta. Män och deras" Jo, om en stund" kan verkligen driva en till vansinne. Har stökat på här hemma nu och varje sak jag bett om hjälp med har man fått till svar" Jo om en stund" Slutade med att jag röjde undan, gick ut med soperna, startade en tvättmaskin, diskmaskin, städade förrådet och dammsugade helt själv. Nu är det bara kvar klippa klor på Ginza och rensa hennes öron och sedan åka och träna nu kl 13. Behöver nog inte nämnas hur irriterad jag är just nu...

Ikväll så är det bio med Amanda och Magnus som gäller. Män som hatar kvinnor kl 18. Har verkligen sett framemot det hela veckan. Skulle bjuda ut min kära sambo på middag före. Som ni säkert förstår så är det inte så aktuellt just nu.

Kommentarer
Postat av: Cia

's' hemma hos mig är det tvärtom. Jag är den som säger: Om en stund. Jag ska bara.....

2009-02-28 @ 13:02:37
Postat av: Vera..

Upp med hakan beijbi... Eller så slår du gubbaset med stekpannan.. Same same but different.



Love!

2009-02-28 @ 13:39:21
URL: http://weeii.sprayblog.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0