Fredag och BM besök

Började dagen kl 10.00 hos barnmorskan och allt ser bara super bra ut.
Blodtrycket var lite högt när hon provade låg på 137/91. Så jag fick lägga mig och vila en stund och slappna av och så provade hon igen och då låg det på 137/73 så då var det tillbaka på det normala
Blod/Järnvärdet låg på 140
Blodsockret: 4,6
Har gått upp 4,2 kg
Lill*ns hjärtljud låg idag på 136.

Den är som en busig än för ena gången ligger den strax över 140 och nästa strax under 140. Men allt låter jättebra och jag mår fortfarande super bra. ÄVen fast nätterna är lite små jobbiga då jag inte sover en hel natt.

Jobbar till 19 ikväll sedan ska jag och Ginza hem och stöka på hemma och bara ha en lugn och mysig fredagkväll medans Chrille jobbar em

BYE

Kommentarer
Postat av: ulla

Hej! Uttryckte mig kanske luddigt men jag tänkte mig mer ett inlägg här i bloggen med länk till tävligen.

Härligt att bebisen verkar må bra och att magen växer.



kram

2009-02-06 @ 13:26:50
URL: http://smyck1.blogg.se/
Postat av: A-L

härligt gumman att ni mår bra;O)

2009-02-06 @ 15:50:19
Postat av: Emma

Spännande med bebben :-) Jag tror det är en liten tjej! Ha det kul på festen ikväll!

2009-02-07 @ 12:06:48
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0