Fredagkväll!

Så vart det äntligen fredagkväll och vi har just städat klart och gjort fint här hemma
Har just tänt en massa ljus och ska strax lägga mig och mysa i soffan innan vi får främmande av Nicke & Helena som ska uppvakta Chrille som fyller år på söndag!

Önskar dock att jag hade varit ledig i helgen men icke. Beordrad 8 timmars övertid i morron *suck*. Men jag ska smita iväg en stund och klippa mig kl. 10. Ska klippa mig kort och det ska bli sååå skönt
Måste försöka få tummen ur och lägga in kort här från de + på magen som jag lovat Emma :-)

Nää nu börjar orken ta slut. Soffan nästa!

Kommentarer
Postat av: Emma

Då vill jag såklart även ha en bild på frillan :-) Kram

2009-02-14 @ 12:34:09
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0