Kallt kallt kallt

Det känns som det aldrig kommer att bli ngn värme ute. Vaknade kl 8 i morse och tittade ut och såg redan genom fönstrett hur kallt det såg ut. Jag var trött som fasen och hoppade in i duschen direkt för att få värme och blir litte piggare. Min älskade sambo vaknade samtidigt som jag dock pigg som aldrig förr. Han erbjöd sig FRIVILLIG att gå ut och varmköra min bil då jag inte har ngn motorvärmarstolpe och han tycker så synd om mig så varje morgon måste sätta mig i en kall bil. Der var väldigt väldigt uppskattat kan jag lova!!!

Idag så är det en lååång arbetsdag. Jobbar först här till 18 och sedan direkt till Kåge och ska jobba på Holken 18.45-21.45. Känner redan nu att min stubin är inte den längsta idag och ikväll kommer jag inte att tolerera vad som helst. Jag tycker verkligen det är jätte kul att jobba med ungdomar men ibland känns de som är 14-15 som 3 åringar och då blir man bara less.

Sen ska jag åka till Ostvik och hämta världens bästa vovve som varit hos mamma och pappa igår då jag var på ladan och såg matchen och Chrille jobbade em. Sedan ska jag och hon bara hem och mysa och förmodligen kommer vi att somna bägge två låångt innan Chrille kommer hem ngn gång i natt.

Nu ska jag snåla skjuts av Sara från jobbet till Nordanå för att hämta bilen så jag kan sätta in den i motorvärmaren så den e lite varm i alla fall innan jag slutar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0