Ny vecka

Så var det andra dagen på en helt ny vecka. Veckorna bara flyger iväg nu känns det som. Jag är redan i vecka 30 i graviditeten och har bara 10!!!! veckor kvar tills bääsen kommer ut. HEELT SINNES!! Men längtar blir bara större och större efter att den dagen ska komma kan jag lova.

Helgen som var åkte vi på en mini weekend med underbara Magnus, Amanda och Amandas bror Andreas till Lycksele. Vi bodde på fint hotell, såg show med Galenskaparna, åt gott och hade det super trevligt. TACK FÖR EN MEGA KUL HELG!! Det var riktigt riktigt skönt att komma hemifrån en stund och vi hade verkligen super kul!

Denna vecka är minst sagt fullbokad. Ikväll så jobbar jag först till 18 på AllTele sedan börjar jag 18.45 på Holken i Kåge. Är hemma vid 22 ikväll och kommer förmodligen att däcka direkt. Imorron ska vi på studiebesök på BB kl 18.30 det ska bli såå spännande. Torsdag jobbar jag till kl 20 och på fredag jobbar jag till 19. På fredag kväll skulle jag egentligen ha jobbat på Holken då också men bytte bort den kvällen med Julia då vi skulle på middag med facket. Tyvärr blev middagen inställd men jag känner att Julia får mer än gärna jobba fredagkväll åt mig kan jag få ta det lugnt och vila upp mig inför lördagen. Då fyller lillasyster 24 år!! Vi ska på kalas i Ostvik kl 13 och sedan är det fest hos dom i Burträsk på lördagkväll. Blir säkert mega trevligt :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara 10 veckor kvar :-) Spännande!! Hoppas studiebesöket på BB blir givande, jag tyckte det var intressant men lite läskigt också :-)

2009-02-03 @ 21:21:36
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Bara 10 veckor kvar :-) Spännande!! Hoppas studiebesöket på BB blir givande, jag tyckte det var intressant men lite läskigt också :-)

2009-02-03 @ 21:24:25
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Bara 10 veckor kvar :-) Spännande!! Hoppas studiebesöket på BB blir givande, jag tyckte det var intressant men lite läskigt också :-)

2009-02-03 @ 21:25:22
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0