Utmanad av Vera


1.
4 TV program jag brukar se:
Greays Anatomy, Lyxfällan, Förlossningsklinken, CSI
2.
4 saker jag gjorde igår:
kom ut på morron till en igenfrusen bil, Jobbade, åt på restaurang, somnade tidigt
3.
4 saker jag längtar till:
bebisen, min födelsedag, sista arbetsdagen innan mammaledighet, sommaren
4.
4 saker som står på min önskelista:
Att förlossningen ska gå bra, att bebisen ska vara frisk, vinna miljoner, hitta ett hus
5.
4 saker jag tycker om att göra:
Umgås med mina vänner, Träna hund, Simma, Vara med Chrille
6.
4 saker jag avskyr:
Tidiga mornar, tjurig sambo, tjuriga kunder som vill ha hjälp, tjurig Ginza
7.
4 saker jag åt i går:
Flygande Jakob, Grillspett, Choklad, Fruktsallad
8.
4 bloggar jag utmanar:

Tessan,Cia, Emma Lu, Lotta

Kommentarer
Postat av: Ulla

Grattis, du har vunnit ett hänge i min tävling.



kram ulla

2009-03-02 @ 12:04:21
URL: http://www.dinborn.se/smyck1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0