Ledig

Så var man inne på den absolut sista lediga dagen mitt i en vecka så där. Har inte varit såå mycket ledig men i alla fall de röda dagarna + idag då för jag jobbade helgen som var.

Här hemma så är vi alla sjuka. Chrille har legat hela helgen med jätte hög feber och hosta. Jag har klarat mig hyfsat ändå förrutom att jag har blivit tät i näsan. Men febern och hostan verkar jag ha hittills ha klarat mig undan.

Idag har vi inte gjort så många knop alls. Jag och Ginza tog igen lite sömn efter att Chrille gick och la sig i vardagsrummet i morse. T o m Ginza var knäckt efter allt hans hostande inatt. Men nu har han fått meducin så jag hoppas vi får sova allihopa i natt. Natten till idag fick jag ett gallstensanfall det värsta på läänge och ingen medicin hade jag hemme heller. Som tur var så hjälpte det md samarin och novalucol. Men nu har även jag inskaffat medicin och det är nog lika bra det för det känns som det är på väg tillbaka. Vet att BM sa att dessa besvär kunde bli värre nu när jag e gravid men detta är första hittills så man ska väl ändå vara nöjd.

Imorron så är det dags för besök hos BM igen. OJ vad jag längtar!! ATt få höra hjärtljuden och denna gång funderar jag på att spela in de :-) De är såå MÄKTIGT!! Känner sparkar nu varje dag och det är sååå mysigt!! Har som så smått börjat inse vad man gett sig själv in på. Inte länge kvar nu och det ska bli sååå spännande!!!
 
En bild på vårat underverk!


Våran skrutt

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men gud, här sitter jag och blir alldeles tårögd. Titta på lilla livet då! Hör av dig när du blir frisk så vi får träffas!! Kram!

2009-01-08 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0