Ny arbetsvecka väntar

Å jag börjar längta mer och mer till den 13 mars :-)

Idag har det inte gjorts många knop. Har sovit grymt dåligt i natt. Var vaken mellan 3-6 och trodde aldrig att det skulle bli slut med snor i näsan. Jag fattar inte hur fruktansvärt mycket som kan finns!! Var finns allt??? Så början av dagen sovdes det mest. T o m Ginza tog en REJÄL sovmorgon. Sedan åkte vi till mamma och pappa i Ostvik och käkade middag och spelade Wii då vi blivit en riktigt Wii galen familj!! Jag försökte spöa pappsen i baseboll men det gick inge bra alls. Bowlingen vann Chrille och där kom jag sist!! Sedan avslutade vi kvällen med lite sällskapsspel innan vi packade oss hemåt.

Just nu sitter jag och väntar på att min sambo ska slita sig från teven och komma och kolla på bebisnamns listan som jag gjort och säga vad han tycker :-) Jag har ju egentligen inget att säga till om då vi har en lite deal om bebisens namn. Min högsta önskan är att barnet ska få mitt efternamn Byström då jag vill föra det namnet vidare och få släkten att leva vidare. Det kommer jag att få också dock ska Chrille bestämma förnamnet vilket är helt OK för mig! Han har bra smak :-))

Nää nu blir det sängen så man orkar med morgondagens jobb BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en mysig afton.

Kramizar!!!!

Mamma

2009-01-12 @ 10:49:41
Postat av: Linda M

Hej gumman!



Vill säga att vi också är otrolig glada att få följa er på resan som ni genomför under detta år, det är en ära att få ha er som kompisar och ert stöd betyder så otroligt mycket för oss nu under vår frukansvärt jobbiga tid.



Älskar dig massor gumman! Många varma kramar till dig!

2009-01-22 @ 21:57:14
URL: http://moonlander.blogg.se/
Postat av: Vera

ERIK.... Du suger på att uppdatera.. Har datorn dammat igen eller?

2009-01-23 @ 20:13:37
URL: http://weeii.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0