REKORD!!

Detta är nog bloggrekord för mig! :-) 2 ggr på en och samma dag hihi

Iafton har vi varit på första föräldragrupps träffen. Det var rätt så intressant. Man kände igen en del folk och i våra lillan diskussionsgrupp var det vi och 2 andra par. I båda paren fanns småsyskon till barndomsvänner som jag e uppvuxen med haha. Det var som lustigt. Dock har jag ju även min Malin med i samma grupp , men hon kunde inte komma ikväll.

Sen vi kom hem så lagade chrille god middag och sedan dess har jag bara slöat här framför datorn.Chrille den hårt arbetade mannen som stiger upp 03.30 denna vecka har just lagt sig för att hinna få några timmars sömn. Han brukar sova närhan kommer hem från jobbet men det hanns som inte med idag så han får göra en tidig kväll han.

Själv så tänker jag spenadera en liten stund till här sedan slänga mig och läsa boken jag började läsa igår. Tror den kan vara riktigt riktigt bra

By the way: Vecka 29 (28+0) idag :-) 
Arbetsdagar kvar: 35 st :-)

BYE BYE


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med föräldragrupp! Hoppas ni lyckas hålla ihop även sen då pluttarna tittat ut. Vi har träffats hela familjerna några gånger nu efteråt och det har varit kul att se barnen växa upp.



Nu blir jag lite nyfiken, vilken Malin är det som väntar barn också? Är det Malin Åberg?

2009-01-27 @ 13:40:35
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att de ska ha barn samtidigt! Det är alltid kul att ha någon att vara mammaledig med :-)

2009-01-27 @ 15:54:11
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0