En riktigt mysig dag

Idag har vi haft en mega skön dag. Började med att gå morgon prommisen med Chrille, Leo och Ginza till Forslunds där Chrille skulle köpa en GPS. Sedan därifrån vidare till Elgiganen för att kolla på ett Wii Active men de har inte fått in ngt än :-( Sedan gick vi hem och så stötte vi på Chrilles mamma just utanför våran dörr. blev så vi bjöd henne på lunch. Chrille gjorde en mega god pannkaka och jag passade på att göra en sockerkaka innan äggen skulle bli för gamla. Efter lunchen så hjälpte jag Chrille med hans GPS ngt som skulle laddas ner från internet inte Chrilles starka sida kan ja lova :-)

Vid 14.30 tiden så somnade Leo i vagnen så då rulllade jag ut den på baksidan och där sov han såå sött fram till 18.15. Då vaknade han och var såå hungrig. Gav honom mat sedan så kom gänget från Holken. Frida, David, Kim och Tobbe och vi skulle planera inför skolavslutningskvällen på lördag lite bus. Riktigt roligt var det. Vid 21 tiden kom Emelie också och hjälpte oss att spåna. Leo har sovit till och från hela kvällen och nu är han kvällsmatat och sover så sött i sin säng! Vi har helt enkelt haft en mycket bra dag idag! Hoppas bara på en lika bra natt. Bra nätter har vi alltid å så länge han sover på nätterna är jag nöjd!

Imorron är det tjejdejt på stan med brudarna ska bli roligt. Vi ska luncha och shoppa lite. Jag har ett Wii Active, USB minne och kanske ett klädesplagg på min lista!

Idag hamnade stegräknaren bara på 5256 steg och 3.78 km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0