Mysig helg!

Det har varit en mega mysig helg! I fredags så åkte vi till Ostvik vid 13 tiden och fikade med mamma och morfars! Sedan så skulle jag och jobba på Kåge badet med Holken då det var skolavslutning! Det var huuur kul som helst!!! Leo var hos sin morfar och mormor och det hade gått såå bra. Han e såå snäll och det kändes att lämna honom kan jag lova men det känns skönt att han är så snäll och inte så grinig av sig! :-)
Jobbade ända till 23.30 sedan åkte jag och hämta Leo och sedan åkte vi hem och sovde såå gott bägge två!

Lördagen tog vi oss en sovmorgon. Jag steg inte upp förrän typ 11 det var verkligen behövligt! Efter ett stunds mys med Leo och Chrille så åkte vi till Moster Jenny & Danne i Burträsk! När vi kom dit så sov Leo så han fick ligga ute i vagnen på deras balkong och sova. Killarna fick spela lite X-box och jag och syster lirade lite poker! Sedan åkte vi och handla till middagen. Killarna gjorde tacos och det blev såå gott! Sedan avslutade vi kvällen med en film och lite gotta! En riktigt trevlig kväll!

Söndag så tog vi en liten sovmorgon också till 10. Sedan ville Chrille åka in på Claes Ohlsson och så upp på Jula. Mamma och pappa skulle också till stan så vi bestämde träff på Jula med de och sedan skulle vi fika på Ica Maxi. Blev så att vi följde med de hem och de bjöd på middag också! Ungsstekt Lax, potatis och romsås! *MUMS*. Vi spelade lite kort på altan där och sedan var det dags att åka hem då Chrille jobbar fm i veckan och måste stiga upp före skammen!

Idag så vaknade Leo först vid 03.30 och ville ha mat sedan sov han till 8 tiden. Gav han mat då och låg kvar och myster i sängen Både jag och han somnade om och vaknade av att pappa Chrille ringde vid 10 tiden och undrade om vi kunde hämta han och Anders på jobbet då han som kör i veckan var tvungen att åka hem! Så vi gjorde oss i ordning och åkte iväg till Boliden! På vägen hem sprang jag in och hämta smycket jag fick i morsdagspresent! Det var sååå fint.

Sedan har vi även hunnit med Leos 6 veckors läkarundersökningen idag. Allt såg såå bra ut och han bara växer och växer! Nu väger han 4650 g och är 57,5 cm! Mammas lille kille!
Sedan har vi planerat lite inför dopet. Prästen jag vill ha kunde ínte varken 15 eller 26 augusti så vi har gett ett sista datum som förslag 12 sept. Kan han inte då heller får vi helt enkelt ta en annan präst. Ville inte ha dopet allt för sent heller!

Nu har Leo just somnat i sin säng och jag sitter och väntar på att hämta Moster Jenny på jobbet då hon ska sova hos oss i natt! :-) Sen blir det Kåge och husvisning och sedan blir det mys med Moster!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad mysigt, man har glömt den där tiden då dom bara var snälla och låg stilla. Ta tillvara på den här tiden, för snart kommer han att börja sticka iväg :-)



Vad har ni tittat på för hus i Kåge då?

2009-06-16 @ 15:38:29
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0