Nu ska det tränas

Nu när man börjar vara i princip återställd efter förlossningen och inte har några krämpor när man rör sig så har jag inga undanflykter längre. Har ca 30 kg som ska bort och kampen började om igen idag!
Igår gick jag och Amanda till Norrvalla och tillbaka för att se Sunnanå spela! En riktigt bra match som inte alls var rättvis tycker ja! Ett stort TACK till Erika som fixa biljett till Amanda :-) Det uppskattades kan jag lova!
På vägen hem så mötte Chrille upp mig och vi gick och röstade som sig bör. Är inte alls så insatt men rösta bör man göra ändå tycker ja. Totalt blev det 7 km på stegräknaren igår.

Idag så när Leo hade fått sitt morgon mål vid 8 så begav jag och han oss upp på Solbacken för att hämta Ginza som varit hos mamma och pappa igen helgen då vi fick för oss att tvärt åka ner till Umeå i lördags! Liiite tokiga är vi :-) Chrille kom och hämtade oss uppe på Solbacken och vi gjorde en tväris på stan för att lämna tillbaka morsdagspresenten. Det var inte alls rakt hans namn o de kunde visst inte göra det rakare så vi fick pengarna tillbaka och så gick jag och beställde på Cityguld istället få se om de kan lyckas få hans namn rakt!

Väl hemma igen vid 12 tiden så åkte Chrille på jobbet. Tog oss en till prommis och rasta Simpan åt Magnus & Amanda och sedan kaffe hos svärmor. Kl 15 hade vi tid för vägning och mätning. "Lill" killen väger nu 4330 och är 57!! cm lång. Heeelt sjukt att han vuxit 4 cm på 5 veckor!! Men han ska ju bli större så! Det går bara sååå fort!

Även i planeringen på mitt nya liv så ska det uppdatera på bloggen mer än 1 gg/vecka. Ska verkligen försöka med även de! :-)

Idag hamnade detta på stegräknaren :16543 steg 11.91 km:-)

Nu ska jag vänta på att Chrille kommer hem och fortsätta min övertalningen om att han ska köpa Wii Active :-)
Visst ser dte mega roligt ut: http://www.easportsactive.se/

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0