Shopping på stan

Idag har vi varit på stan och shoppat med Malin å Theo, Malin å Wilmer och Emma och Saga. en riktigt trevlig dag. Började med att gå in till stan jag och Leo. Hann förbi syster på jobbet en stund och mysa med henne :-) Sedan träffade jag upp tjejerna på Ck och då började shoppingronden! Köpte ett Wii Active så nu ska det börja tränas. Sedan blev dte en 16 gb minneskort för att föra över lite kort på Leo på, ett linne och en pullover som jag ska ha på Lanternan.Sedan åt vi lunch på subwya *MUMS' Sedan kom Malin på just när jag skulle börja gå hem att vi måste ju köpa biljetter till Lanternan förköp. Som tur va kom min lilla hjärna ihåg att köpa till Lina också *HEJJA LINDA :-)*
Sedan hann jag förbi en snabbis på kundtjänsten också för att hälsa på alla. MYCKET trevligt! Saknar inte att jobba men saknar min underbara arbetskamrater mega massor kan jag lova.

Sedan gick jag och en sovandes Leo hem. När vi kom hem så begav vi oss till Ostvik där vi bjöds på god middag. Sedan fick Ginza sig ett riktigt träningspass på klubben medans Leo var med morfar och mormor. Snacka om en tjej som var nöjd! Hon gick super bra och var såå glad att matte ägnade lite tid åt henne :-)
Väl tillbaka hos mamma och pappa blev det lite kortspel med mamma och mormor och Leo myste på med morfar innan vi åkte hem

En helt jätte mygsig dag! Nu väntar jag bara på att Chrille ska komma hem så jag får visa kläderna jag köpt idag!

Stegräknaren hamna idag på: 13287 steg och 9,56 km :-D

KRAM PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Ann

Det var så roligt att se dig eller rättare sagt er idag också! Kom förbi fler gånger - vi saknar dig också!

Kram

2009-06-10 @ 22:19:50
Postat av: Vera

Jag garvar fan ihjäl mig.. Det rullar en reklam banner på din blogg om läkemedlet Xyloproct - Mot ändtarmsbesvär.. HAHAHAHA.. Och att det är vanligt förekommande hos nyblivna mammor.. NÅja jag hoppas allt är bra med er och att ni får roligt på lantärnan!!!



Kramar

2009-06-10 @ 23:05:40
Postat av: Therese

Vad du är duktig på att promenera...jag skulle också behöva det =). Så söt han är Leo. Ha det gott.

2009-06-11 @ 21:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0