Snart helg

Idag så tog vi en liten sovmorgon och myste heeela familjen! Mega mysigt var det och Leo var såå nöjd och låg och log åt oss när vi busade med honom! Det händer verkligen fort i deras utveckling nu och det händer små saker varje varje dag! Till slut när kl var 11 så fick jag mig upp ur sängen. Gjorde i ordning Leo och så gick jag och han på Coop för att storhandla. Chrille och Ginza tog bilen för att rymma allt vi skulle handla.
Efter Coop så gjorde Chrille lunch som vi åt medans Leo låg ute i vagnen och sov. Efte det började dagens träningpass. Vi skulle prova Wii Active båda två. Jäklar vad det var jobbigt! Känns redan nu i låren och då kan man ju bara undra hur jag kommer att känna mig i morron! Men jag rekommenderar det starkt! Det är värt varje krona!

Sedan var Chrille tvungen att åka och jobba och då myste jag och Leo på här hemma. Sen tog jag vagnen och gick en sväng med honom innan vi skulle till Lotta på Tupperwareparty! Det var super duper trevligt hos henne! Leo var jätte snäll och somnade som en stock i Lottas famn :-) å han sover fortfarande men borde vakna strax för lite käk tycker ja!. Efter Tupperwareparty som var över så satt vi och surrade en bra stund hos Lotta. Jag, hon, en Frida å så en tjej som jag missade namnet på men det var två riktigt trevliga tjejer de också :-)! Insåg att jag och Lotta måste träffas oftare och surra. Vi är ju i princip nästan grannar så det är ju lätt att bara snippa förbi :-)!

Idag hamnade stegräknare på 5892 steg och 4,24 km. Bör tilläggas att den var inte på under Active passet :-)

TUSEN tack för ikväll Lotta!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själv. Var jättetrevligt :)

2009-06-12 @ 12:43:46
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0