Å AIK SKELLEFTE AIK

Vilken match. Det värsta jag ngnsin sett!! Men i 6:e!!! perioden så avgjordes det och det avgjordes med en riktig stänkare av Koskenkorva och just efter kl 23 igår kväll stod det klart. Allas vårt älskade Skellefteå AIK är i semifinal och det finns nog ingen i hela hockey Sverige som trodde att de skulle komma så här långt. Inte ens jag om jag ska vara ärligt.  Jag visste att chansen fanns där men vågade aldrig aldrig hoppas på de. Så än är hockeysäsongen INTE slut för 5 öre. På torsdag laddar vi om och vi får avnjuta ännu mer hockey.
Tror att många Skellefteå bor inkl jag vaknade med ett leende på läppara denna tisdagmorgon. Jag drömde att jag var en av spelarna i natt. Avgjorde i värsta matchen och hade vattenkrig med Renberg efter matchen haha. Man drömmer MYCKET konstigt när man e gravid

Idag lyser solen och jag med den! Vad denna dag har att vänta vet ja inte riktigt än. Chrille har då planer på att gräva fram våran altan så det smälter ngn gång där och sedan ta fram stolarna och dynorna så man kan sitta på de på framsidan och sola lite. Svägerskan kanske kommer in till stan idag eller på torsdag för att klippa sig o då tänkte jag hänga med henne en stund :-) Ikväll ska ja i alla fall på Holken och grilla korv med mina tjejor :-)

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Emma

Matchen var verkligen en rysare!! Härligt nu blir det ännu mer hockey :-)



Härligt om man kan sitta ute och sola snart

2009-03-17 @ 16:00:59
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0