En dag på stan + hockey

Idag så var den stora dagen då bilen skulle rullas in på besiktningen och det gick SUPER!! Så då slipper man bry sig om det på 1 år  hihi.
Efter det var klart sååkte jag in till stan och mötte upp syster och Chrille och vi käkade lunch på Hotell Viktoria. Riktigt gott med goa våfflor :-)
Efter lunchen så gick jag och Chrille på stan (lillasyster var tvungen att jobba :-(. Tog kort till körkortet som måste förnyas då jag bytt efternamn, Chrille köpte sig en mjukisdress, sedan kollade vi lite skötväskor men hittade ingen som vi ville ha. Efter stan var klar åkte vi upp på Solbacken och införskaffade lite duschsaker på Rusta, Ben till ginza på Arken, Aik body + tutte till Bebisen på Intersport ETT MÅSTE hihi. Den e sååå söt och jag längtar tills man får användning för den.
Sedan avslutades Solbacken rundan på Barnens Hus. Sista anhalten för dagen var Coop för att handla lite middag.

Väl hemma så hade min sambo gått från förkyld till jätte jätte däckad så han lade sig och vila och somnade. Jag låg och såg teve ett tag men hamnade till slut som vanligt vid datorn. Dock tog jag mig i kragen och grädda våfflor och väckte sambon så vi kunde äta tillsammans. RIKTIGT MUMSIGT var de :-)

Nu ikväll har Johanna & Nordde varit här och vi har sett hocket. De for hem efter 3:e perioden och jag försöker hålla mig vaken för nu snart börjar 5:e perioden! Orkar man en till sån här kväll som mot LInköping?? JOO det gör man. Å hur det än går så är jag grymt nöjd och stolt över vårat älskade AIK.

Imorron är det Boden som gäller WIIIEE! Längtar såå efter våra älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej, de va inte igår :-) Tack så mycket. När är du beräknad då?? Grattis till bebben i magen :-) Kram Stina

2009-03-26 @ 15:26:53
URL: http://rebbansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0