En seg vecka

Det har det vekrligen varit. Jobbade hela tisdagen först på mitt vanliga jobb och sedan i Kåge på Holken. Onsdag morgon vaknade jag och avr ovanligt trött. Orkade bara jobba till 11 sedan var det bara hem och slänga i kull sig. Lite feber och väldigt väldigt sliten. Var hemma även torsdag dock var jag betydligt piggare då.
Gården gick faktiskt förbi fort och kvällen spenderades på Holken och en riktigt riktigt mysig kväll varm choklad och ostmackor :-)

Idag tänkte jag sova ut. Men jag verkar numera ha en inbyggd väckrklocka som gör att varje helg så vaknar jag mellan 08.30-09.00 och det var inget undantag denna morgon. Låg kvar och såg lite teve sedan steg jag upp och åt frulle. Chrille gick ut på en långprommis med Lillan. Efter frullen blev jag som trött så jag lade mig igen och somnade en stund innan prommisgänget kom hem.
Till slut var jag tvungen att häva mig ur sängen då det var träning med Lillan på sågen i Ostvik. Gick riktigt riktigt bra. Efter den så åkte jag och handla lite snarr inför hockeyaftonen med mamma och pappa på Ica Maxi.

Nu är man nyduschad och peppad som fasen inför kvartsfinal nummer 2 HEJJA AIK!!

KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Vera

Ny blogg!

2009-03-08 @ 00:14:51
URL: http://sameflikkan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0