Första lediga dagen!

Har just börjat :-) Vaknade vid 08.30 och låg och drog mig ett tag tills jag blev igång sparkad av ngn i magen som tyckte mamma skulle sluta sova. Har just ätit lite frukost och stökat på lite här hemma.
Idag ska jag nog inte göra många knop. Ska kanske åka upp och köpa lite hundmat till Ginza innan husse åker på jobbet sedan funderar jag på att se lite Gilmore Girls eller Desperate Housewives och bara må gott i soffan

Ikväll så kommer svärmor och Walter kanske förbi och ska uppvakta mig och äta lite tårta. Sedan kommer Magnus & Amanda och vi ska hejja fram vårt älskade AIK till seger borta mot LHC. Vill inte ens tänka tanken på vad som händer om vi vinner hihi

Ha en bra dag alla för det kommer jag att ha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0