Fredag

Städa städa varje fredag och så varje jul.. Det tycker ja e kul :-) Förmiddagen har gått åt till att städa och göra det fint. Chrille var ut på en långprommis med Ginza när han vaknade och sedan så hjälpter vi åt att städa. Vi har som en uppdelning nu när jag e gravid. Jag röjer undan, dammtorkar och skurar och han städar toan och dammsugar. Å vi är värsta bra teamet på de :-) Ginza e i löpen och hon e såå duktig på att städa upp efter sig. Det var inte många fläckar hon missat! Mattes lilla prinsessa!
Nu e allt klart i alla fall och det luktar Ajax och fräscht i hela lägenheten!

Hade varit inställd på att inte jobba på Holken ikväll då jag glömt skriva upp mig så det var redan personal så det räckte. Men då planerade jag in att åka och hälsa på Chrilles syster istället. Dock fick jag ett SMS nu i morse där de frågade om jag inte kunde tänka mig att jobba ikväll då Kim inte skulle hinna hem. Så det blir att jobba ändå snål som man e haha.

Ska åka in till stan vid 13 tiden och göra beställningen på mitt nya abonnemang direkt på Telia för då får jag telefonen på en gång hihi. Har ringt och avbokat den jag gjorde över telefonen. Jo, jag e liiite eggad och vill inte väbta typ 1 vecka på min nya telefon! Tänk vad små saker som kan göra en så glad vissa gånger.

Sedan i eftermiddag blir det nog att åka hem till mamma och pappa och mysa. De skulle bjuda på middag innan jag börjar jobba *MUMS*

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0