Händelserik helg som vanligt

Så var även denna helg förbi och vi har hunnit med en hel del

Fredag: Jobbar till kl 17 sedan bjöd min söte sambo ut mig och mina föräldrar på god middag på Monaco. Sedan åkte vi hem till oss och surrade, åt godis och myste fram Lets dance. När de åkte hem vid 21.30 så slockande jag nästan direkt

Lördag: Vaknde vid 7 av att det var ngn som utförde karate i magen så det fick inte att sova :-) Dock lugnade denne ner sig så mamma fick sova till 8.30. Låg och drog mig ett tag tills jag insåg att det måste städas. Vaknade inte på den bästa sidan om man säger så . Sambon började med att hjälpa till sedan tjurnade han ihop då jag hade lite synpunkter på saker och ting. Slutade med att jag gjorde allt själv tjurig som jag e. När allt var klart så var jag så slut att jag inte orkar åka och träna lydnad som jag hade tänkt mig :-( Så det blev att vila resten av eftermiddagen. På aftonsidan åkte vi och käkade middag på Max och sedan var vi och såg Män som hatar kvinnor på bio med Magnus och Amanda. Den var riktigt riktigt bra. Jag trodde jag skulle bli besviken men icket. Efter bion så åkte vi hem till Magnus och Amanda och såg teve och satt och surrade till typ 0.00 sedan åkte vi hem och sov såå gott

Söndag: Vaknade innan kl 9 och låg och drog mig i sängen och såg lite på Vasaloppet. Sedan så ringde mamma och pappa och frågade om vi inte skulle följa med på kalas hos moster. Sagt och gjort så packade vi oss in i bilen och åkte hem till Ostvik. Där hade mamma och pappa gått igenom alla våra bebiskläder och lagt fram några riktigt fina som vi fick titta på :-) Sedan fikade vi hos moster och busade lite med kusinerna.
Afton och kvällen spenderades hos Chrilles syster där vi firade lille Kevin som fyllde 1 år i fredags. Tacos till middag och så glasstårta till efterrätt MUMS
Kom hem vid 21 tiden och slocknade som små ljus båda två efter en händelserik helg

Idag så har jag jobbat min näst sista måndag! :-) Kom hem vid 18 tiden och har sedan dess gjort middag, tagit hand om mina oriflame varor som kommit och delat upp till mina kunder :-) Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min underbart braiga bok och sedan peppa för att kl 21.30 se lottdraningen till slutspelet:-)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0