Längesedan sist

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här! En liten sammanfattning av vad som hänt sedan sist:

Torsdag: Åkte upp till Boden för att hälsa på Johanna, Elvira och Ola. Vi hade en super mysig dag med en massa gott, en massa surr om allt mellan himmel och jord, mys med lilla Elvira och så avslutades dagen med mega god middag alá Ola. TACK älskade vänner för en super mysig dag! Kom hem vid 21 tiden till min älskade sambo som varit hemma med feber och fökylning och saknat mig hela dagen :-)

Fredag: Vaknade rätt så sliten efter gårdagens bilkörning. Chrille var piggare så vi hjälptes åt att röja lite. Sedan kom mamma och hämtade upp mig och vi var på Coop och storhandlade. Det behövdes verkligen! Fredag kvällen spenderades med film och mys :-)

Lördag: Vaknade vid 9 tiden och steg upp för att göra mig klar för en dag på stan med Malin, Malin å Emma.
De hämtade upp mig vid 11 tiden. Första anhalten var Waynes och lunch/fika. Där satt vi en bra stund och surrade. Sedan tog vi oss en shoppingrunda. Jag köpte nödvändiga saker så som amningsBH och ammningskoppar. Tänkte måste kanske börja med BB väskan då jag natten till lördag vaknade med lite småvärkar!
Kvällen spenderades hos lillasyster & Danne i Burträsk. Där vi fick kotletter i ugn till middag sedan fick killarna spela lite X-box å så avslutade vi kvällen med en film :-)

Söndag: Vaknade vid 9 och var grymt sugen på hotellfrukost hos mamma och pappa. Sagt och gjort så ringde vi och bjöd in oss själva haha. Det var sååå gott. Sedan så var kollade vi på babylakan hos morfars, blev bjuda på fika där. Spelade lite spel med mamma och pappa. Sedan så klippte jag håret på pappa, han blev sååå fin :-)
Söndagskvällen spenderades med att tvätta upp barnkläder och börja på BB väskan så smått. Sedan såg vi Patrik 1,5 den var riktigt bra.

Idag så blir det en lugn lugn dag. Har stökat på lite här hemma med tvätten och kommer att fortsätta med det. Sedan kommer kanske Mario Kart idag med posten!! wiiiie!! Tv spels tokig som jag e haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0