Näst sista dagen :-)

Idag är det då näst sista arbetsdagen på ett tag. Känner lite overkligt måste jag säga. Det kommer väl att kännas som att man ska vara ledig ngn vecka. Man har som inte förstått hur länge man kommer att vara borta. Förstår hur mycket man kommer att ha glömt när man kommer tillbaka. Jag vet ju hur det brukar vara bara efter 4 veckor semester haha. Jag kommer ju att måsta utbildas i allt igen hihi.

Igår var det hockey. Kvartsfinal nummer 4 och vilken match. Ett tok stabilt Skellefteå AIK vann på borta is mot LHC med 3-0 och hela schtaaan jublade nog igår. Men man ska inte ropa hej än. Det är en borta match till ikväll + hemma på lördag och mycket kan hända. Kommer nog att komma ett betydligt annat LHC till matchstart idag efter en halvhjärtad instats igår. Men spännande är det och små jobbigt för små nerverna. TACK Johanna & Nordde för sällskapet igår :-)

Jobbar till 17 idag sedan ska jag hem käka middag, stöka undan lite så det blir fint och sedan kommer Magnus och Amanda och vi ska se kvartsfinal nummer 5 hemma hos oss och hålla alla tummar vi ha att vi får se ett lika bra AIK som igår :-)

Nu måste jag nog jobba lite tror ja :-)
BYE BYE

Kommentarer
Postat av: Lillsöss

Jag är ingen bloggare men jag tror att man kan uppdatera sin blogg flera ggr per dag :)

2009-03-12 @ 16:19:59
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-12 @ 16:29:03
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0