Shit vad tiden går!!!

Du är på dag 260 av 280. (92,9%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 19 apr 2009
Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.



Känns som man varit gravid i all evighet och som man alltid kommer att vara det! Insåg idag att jag har 20!! 2 0 dagar kvar till beräknad förlossning! Det kan alltså ske när som helst! Men jag kommer säkert att gå över. Men tanken börjar vara liiite skrämmande nu att man snart ska ligga där på BB. Jag håller på att längta ihjäl mig för att se vad det är för en liten rackare som finns där inne. Undrar hur den kommer att se ut. Vem kommer den att vara mest lik? Är det en tjej eller kille? Inget spelar ngn som helst roll. Bara förlossningen går bra och att vi får en bebis som e frisk och mår bra. Den har mått alldeles utmärkt i magen och jag hoppas verkligen på att den gör det när vi äntligen får träffa den också!!


Kommentarer
Postat av: Lill

2009-03-30 @ 11:32:21
Postat av: Lillsöss

Moster Jenny längtar massor efter E.T :) Kom ut nu så jag får kidnappa dig... hihi...

2009-03-30 @ 11:33:47
Postat av: Emma

Spännande! Ställ in dig på att gå över tiden så blir du bara glad om bebisen kommer tidigare :-) Jag gick bara över 2 dagar men det kändes som en eeevighet. Förresten vill jag ju se en magbild snart så man kan gissa på pojke eller flicka. Nästan så jag gissar på en flicka redan nu :-)



Förlossningen behöver du inte oroa dig för, det kommer nog att gå superbra! Kram

2009-03-30 @ 16:35:34
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0