Torsdag och Hockey!!

Idag så var det ÄNTLIGEN Torsdag och dags för hockey igen! Ska bli kul att möta ngt nytt motstånd än de sista 7 matcherna :-) Det kommer att bli en lika spännande semifinal som kvartsfinal tror jag. Inget lag känns helt omöjligt för AIK att spöa just nu!

Idag så har vi varit på stan och gjort lite bankärenden. ´Jag har startat ett konto i samma bank som Chrille + fått tillgång till vårat Servicekonto. Lite lättare att ha samma bank nu när bebisen kommer. Sedan passade vi på att få lönelöfte också ifall vi hittar oss ett hus. Det räcker ju i 6 månader ett sånt lånelöfte så de kändes som lika bra att passa på när vi lix var där. Å de gick då bra de också :-)

Sedan gick vi förbi syster yster på jobbet och surrade ett tag innan vi åkte på Coop och köpte lite fika. Chrilles syster är i stan och skulle kanske komma förbi och fika.

Alldeles nyss blev jag spöad i Fia med Knuff av min älskade sambo. Vi var tvungen att spela 3 omgångar då det stod 1-1 efter de två första. Å nog lyckades han spöa mig nog! Men jag ska nog ta min revanch!!

Nu ska jag lägga mig och vila en stund och se lite teve så man orkar med hockeyn ikväll!

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: emma

Vi hejjar ikväll!

2009-03-19 @ 16:24:07
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Lillsöss

Fredag 11:20, bloggen är ej uppdaterad... illa! ;)

2009-03-20 @ 11:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0