Livet som mamma

Det fungerar faktiskt helt strålande bra! :-) Inte för att ngn någonsin skulle kunna tro något annat. Man har som så smått börjat inse att vad man gått igenom och vilken underbar son man fött till världen. Han är verkligen världens snällaste och vi får sova riktigt bra på nätterna.Johanna : Jag fyllde också i ansökan om ett A-barn riktigt bra haha.

I veckan är det sista veckan som pappa Chrille e ledig och det kommer att bli såå tomt och ensamt här hemma utan honom :-( Vi har verkligen haft 2 super härliga veckor tillsammans hela familjen med att lära känna lille Leo och umgås med våra nära och kära.

idag så har jag varit på tjejmys med brudarna som vi försöker ha varje vecka. Denna vecka var vi i Kåge hos Malyn, Meja och Theo. Vi åt supergod lunch ute i solen, gick en prommis och köpte glass och sedan satt vi bara ute på altanen och surrade i princip hela dagen. Hade världens snällaste son som sov hela tiden vi var där i sin vagn. Tror han gillar den. Få se dock hur länge han sover i natt. Gav han mat nu vid 22 tiden + lite ersättning då han inte riktigt var nöjd med bara mammas mat. Nu sover han dock och verkar vara super nöjd. Han har dock varit mycket vaken i afton kväll så han kanske sover bra i natt också :-)

I morgon ska jag försöka ta mig upp och inte ligga kvar i sängen och mysa med han alltför länge. Tänkte ta mig en kort morgonprommis för att så smått börja kunna gå länge och längre prommisar utan att få alltför ont. Vill som påbörja min viktresa ngn gång känner jag. Gick upp 8 kg under graviditeten och har nu gått ner 9 kg. Dock har jag inte gått så mycket utan mest bara suttit still så det ska bli intressant och se hur mycket jag kommer att lyckas gå ner om jag börjar gå 2 prommisar /dag. Ginza vet ja kommer att bli SUPER nöjd :-)
Sedan ska vi ta oss även en eftermiddagsprommis till farmor och hälsa på henne. Imorgon kväll är det dock mosters tur att få mysa med våran guldklimp och killarnas tur att ÄNTLIGEN få spela X-box och mysa tillsammans. Som de har tjatat hihi

Nää nu ska jag försöka slita min käre sambo ifrån det där X-boxet. Måste kanske muta honom med lite kvällsfika :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi de är bra med ansökningsblanketter när man fyller i på rätt sätt ;)

Hoppas bara att man fyllde i rätt för tonåren åxå haha :P

2009-05-16 @ 11:42:21
URL: http://www.bullerbacken.com
Postat av: Mia

Vad härligt att det verkar gå så bra, passa på och njut för runt hörnet vankas vaken nätter ;)

2009-05-17 @ 09:41:23
URL: http://miaochbarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0