Tiden bara flyger fram

Dagarna går verkligen fort nu och Leo bara växer och växer! Ska försöka bli bättre på uppdatera men det är mer sällan nu att datorn ens slås igång på dagarna. Det finns såå mycket annat kul och göra i stället.

Leo är i alla fall världens finaste och snällaste. Vi är verkligen bortskämda med riktigt bra nätter så när man får en dålig natt som natten till igår så blir man som väldigt trött. Dock kompenserade han oss med att sova riktigt länge natten till i dag så man är som utvilad och pigg :-)

Idag har vi varit och skrivit faderskapintyg på soss och så passade vi på att gå en sväng på stan och ta en lunch innan Chrille skulle o jobba. Vi hade även vägning och mätning idag kl 15. Förra veckan vägde han 3730 och var 54 cm lång. Nu väger han 3930 och är 54, 5 cm lång så han växer så det knakar. Ska fortsätta med att erbjuda honom ersättning efter varje måltid då min mjölk inte riktigt räcker till. Men skit samma så länge han växer och mår bra så kör vi på de :-)

Kiden på fritidsgården har ju velat att vi skulle komma o visa upp underverket och igår fick jag vet att det är bara öppet idag och på torsdag så då åkte vi dit i kväll och träffade alla de underbar! De är verkligen såå söta och jag verkligen ÄLSkAR att jobba med de och man kommer att sakna de som går ut nu fruktansvärt mycket. Speciellet då det är första året sedan jag jobbade som jag fått följa dessa som går ut nu ända från 7:an till 9:an

Imorron så har jag ÄNTLIGEN fått tid att åka och fixa min rygg. Ska bli sååå skönt att få fixa till den då det är en del som är ur läge i bröstryggen. Leo ska få gå med mormor på stan medans jag fixar den. Sedan ska vi ha en slappardag i morron och mysa med moster som kommer på besök på kvällen och ska sova över. Det e sååå tråkigt när Chrille jobbar em!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0