Våran älskade son

Nu är han ÄNTLIGEN här. Världens kanske underbaraste bebis föddes fredagen 1/5 kl 18.52 efter 6,5 timmes hårt arbete. Han vägde 3710g och var 53 cm lång.
Han är världens snällaste och helt underbar och vi kan inte vara mer stolta än vad vi är nu!
Lite sömn på nätterna har det dock blivit då mjölken min inte riktigt har runnit till. Var på återbesök idag och då beslutades det att vi ska ge ersättning + ammning ngn dag nu för att se så han får i sig tillräckligt! Han har varit mega nöjd hela eftermiddagen idag och jag hoppas även natten ska bli lika bra.
Det är tur jag har Chrille. I natt sa han bara till mig att jag skulle sova så skulle han kolla till han och jag sov 3!!! timmar i sträck det har jag inte gjort på ngn natt och det var såååå skönt!

Återkommer med förlossningsberättelsen sen när det finns lite mer ork!

Kan ju inte avsluta utan en bild på underverket!


Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS!!! oj så söt!!! Vad ska sötnosen heta? Hoppas du mår bra!! Kram Stina

2009-05-05 @ 19:05:40
URL: http://rebbansliv.blogg.se/
Postat av: Therese E

Så söt han är! Har ni kommit på något namn, läste på FB att Hardy låg nära till hands...det är gulligt. Sköt om er och njut av tiden tillsammans för den går otroligt fort. Kram

2009-05-06 @ 19:24:58
Postat av: Lillsöss

En stor puss till mosters ögonsten som är alldeles, alldeles underbar! PUSS

2009-05-07 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0